Poznaj naszą kadrę

Aleksandra Jakubowska

Dyrektor Przedszkola – absolwentka WSP TWP w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Lubelskiego UMCS, WSIiE TWP w Olsztynie i WSZ w Gdańsku. Pedagog, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, neurologopeda, terapeuta Integracji Sensorycznej (SI), metod: Tomatisa, Johansena (IAS) i INPP, terapeuta ręki, specjalista AAC. Wciąż poszerza swoje kompetencje i kwalifikacje biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych dotyczących pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Integracji Sensorycznej, zespołu Aspergera, alternatywnych form komunikacji (AAC), Metody Krakowskiej i tematów związanych z kompleksowym wspieraniem rozwoju dziecka oraz terapii logopedycznej.

Dzięki posiadanemu doświadczeniu w pracy z dziećmi, zarówno we własnym gabinecie terapii dziecięcej jak i placówkach oświatowych, wiedzy i umiejętnościom organizatorskim, współotworzyła przedszkole terapeutyczne „Niebieska Kraina”. Baza dydaktyczna, odpowiednio dobrane formy i metody pracy oraz wykwalifikowana i kreatywna kadra, przyczyniają się do zapewnienia dzieciom jak najlepszych warunków do terapii, rozwoju, zabawy i nauki.

Pani Ola jest osobą niezwykle otwartą, cierpliwą i serdeczną, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom rodziców i potrzebom dzieci. Kieruje się zasadami systematyczności i konsekwencji. Dba o oryginalność i efektywność zajęć. Można ją rozpoznać po nieznikającym uśmiechu i tryskającym entuzjazmie, którymi skutecznie zaraża. Prywatnie jest wielbicielką podróży, dobrej muzyki i spędzania czasu aktywnie – najlepiej w towarzystwie rodziny, przyjaciół i zwierzaków.

Żaneta Gibas

Wicedyrektor Przedszkola. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku – Psychologia w biznesie na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Współotworzyła przedszkole. Odpowiada za organizowanie administracyjnej i finansowej obsługi przedszkola. Czuwa nad całokształtem pracy dla dobra i bezpieczeństwa dzieci oraz jak najlepszych efektów kadry oraz nadzoruje przestrzeganie na terenie przedszkola przepisów prawnych.

Jest wielką miłośniczką czworonogów, ma zarówno psy jak i koty. Bardzo lubi podróżować, poznawać nowe miejsca oraz ciekawych ludzi.

Katarzyna Skierska

Nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego. Ukończyła studia magisterskie na kierunku oligofrenopedagogika. Podczas swojej dotychczasowej pracy zdobyła awans zawodowy na nauczyciela kontraktowego, a obecnie nauczyciel na awansie na stopień nauczyciela mianowanego. Ukończyła kursy i szkolenia pozwalające rozszerzyć wachlarz umiejętności w pracy z dziećmi, między innymi: kurs integracji sensorycznej, kurs terapii ręki, kurs pozwalający pracować na komunikacji alternatywnej AAC. W związku z kontynuowanym awansem zawodowym wzbogaca swój warsztat pracy poprzez udział w różnych projektach edukacyjnych, webinarach i szkoleniach np. kurs kreatywnej matematyki. Praca z dziećmi przynosi jej wiele satysfakcji, uczy cierpliwości, a przede wszystkim pozwala czerpać radość z najmniejszych rzeczy. Jest osobą życzliwą, opiekuńczą i pracowitą. W swojej pracy zawsze daje z siebie wszystko i nadal chętnie poszerza swoją wiedzę i umiejętności. Czas wolny najchętniej spędza z rodziną i przyjaciółmi. Uwielbia czytać i spacerować z psem.

Julia Kaczmarek

Ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku pedagogika specjalna ze specjalizacją oligofrenopedagogika. Aktualnie kontynuuje swoją edukację na studiach magisterskich w Kujawsko – Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy na kierunku pedagogika rewalidacyjna.

Praca z dziećmi przede wszystkim motywuje ją do ciągłego poszerzania wiedzy, ponadto sprawia jej wiele radości. Jest cierpliwa, życzliwa oraz zawsze uśmiechnięta. Bardzo lubi aktywnie spędzać czas wolny.

Magdalena Kądziela

Jest absolwentką Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, gdzie uzyskała tytuł licencjata o specjalności edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. Ponadto ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku resocjalizacja. Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolu i żłobku.

W pracy z dziećmi cechuje ją empatia oraz wrażliwość na ich potrzeby. Każdy nawet najmniejszy sukces dziecka motywuje ją do dalszej pracy.

Prywatnie żona i szczęśliwa mama Aleksandra. Zapalona fanka piłki nożnej oraz sportów walki.

Katarzyna Piłat – Fiałkowska

Ukończyła studia I stopnia na Uniwersytecie Gdańskim, na kierunku Pedagogika Wczesnej Edukacji z terapią pedagogiczną. Posiada również tytuł technika opiekunki dziecięcej oraz ukończyła 3-stopniowy kurs terapii behawioralnej. Obecnie kontynuuje edukację na studiach II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito na kierunku Pedagogika z terapią pedagogiczną i elementami integracji sensorycznej. Nauczyciel w trakcie awansu na stopień na nauczyciela mianowanego.

Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości. Cały czas doskonali swój warsztat pracy. Jest cierpliwa, pracowita i pomocna innym, zawsze uśmiechnięta oraz gotowa do nowych wyzwań. Jest osobą kreatywną i twórczą. W wolnym czasie uprawia sport, biega, piecze ciasta i tworzy torty. Prywatnie żona i mama Janeczki.

Sabina Kędzierska

Neurologopeda oraz pedagog. Ukończyła studia licencjackie oraz magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim.

Uczestniczka wielu kursów, które mają na celu poszerzanie jej wiedzy z zakresu neurologopedii. Brała udział w różnorakich w szkoleniach: Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/ neurologopedii (metoda Esther de Ru), Metoda Dobrego Startu, seplenienie międzyzębowe- diagnoza oraz korekcja.

Praca z dziećmi dostarcza jej wiele motywacji do dalszego pogłębiania swojej wiedzy oraz daje dużą radość i satysfakcję.

Monika Rink

Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy o specjalności logopedia. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie neurologopedii. Cały czas poszerza swoje kwalifikacje. Obecnie studiuje pedagogikę o specjalności logopedycznej na studiach drugiego stopnia. Uczestniczy w wielu warsztatach, kursach i dalej aby poszerzać swoje doświadczenie w dziedzinie logopedii.

Jest osobą sumienną i przyjazną. Uwielbia pomagać innym i widzieć ich uśmiech na twarzy. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej empatia. To właśnie ona, według jej, jest definicją zrozumienia postaw i decyzji małego człowieka.

Marcelina Pyszora

Pedagog specjalny o specjalności „Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością”, nauczyciel wychowania przedszkolnego, logopeda, terapeuta ręki. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Uczestniczka szkoleń na temat rozwoju szeroko rozumianej komunikacji osób niepełnosprawnych (język migowy, AAC). Posiada kwalifikacje w zakresie: diagnozy funkcjonalnej dzieci z autyzmem. Nieustannie wzbogaca warsztat pracy.

Współpracę z domem rodzinnym dziecka, uważa za klucz do efektywnej terapii. W wolnych chwilach pomaga rodzicom wspomagać rozwój ich dzieci.
Chętna do działania, złakniona wiedzy, kochająca mama, córka i wnuczka. czasie lubi podróżować, czytać książki i słuchać muzyki.

Agnieszka Sonnenfeld

Neurologopeda, pedagog, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Swoją pracę łączy z pasją, co w efekcie przynosi jej radość i satysfakcję. Pragnie, aby prowadzone przez nią zajęcia był nie tylko efektywne, ale także wnosiły w życie jej podopiecznych wiele pozytywnych emocji. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwalają jej wnikliwie spojrzeć na trudności dzieci. Prywatnie dbająca o ciepło domowego ogniska młoda mama interesująca się rozwojem dzieci.

Eliza Rybkiewicz

Od 1997 roku pracuje jako fizjoterapeuta. Każde dziecko jest dla niej wielką indywidualnością i wyzwaniem .Praca z małymi pacjentami mimo iż wymaga wysiłku i cierpliwości przynosi jej wiele satysfakcji a dzięki nieustającemu poszerzaniu swojej wiedzy i umiejętności na kursach i szkoleniach włącza nowe elementy do terapii.

Tomasz Rybkiewicz

Jest fizjoterapeutą z wieloletnim doświadczeniem. W trosce o dobro moich pacjentów nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, kursach, konferencjach. Nieustannie współpracuje z innymi specjalistami, aby proces terapeutyczny był jak najbardziej optymalny. Złożoność ludzkiego organizmu wymusza globalne spojrzenie na potrzeby funkcjonowania dziecka. W swojej pracy łączy wiele technik fizjoterapeutycznych po to aby praca dziecka z nim przynosiła jak najlepsze efekty.

Natalia Kalinowska

Z zawodu jest dietetykiem klinicznym, jednak konie od zawsze były jej pasją. Od dziecka spędzała z nimi każdą wolną chwilę. Od ponad 10 lat jest instruktorem rekreacji konnej, hipoterapii oraz sportu. W 2016 roku wraz z przyjaciółmi otworzyła ośrodek hipoterapii oraz stajnię. W tym azylu staramy się pokazywać dzieciom prawdziwe piękno i mądrość niesamowitych zwierząt jakimi są konie. Oczywiście nie brakuje również pieska i kotka. Dzieci korzystające z zajęć hipoterapii zawsze traktowane są z pełną troską i indywidualnym podejściem. Wszystkie zwierzęta szkolone są naturalnymi metodami, chętnie więc biorą udział w każdych zajęciach i zawsze starają się pokazać z jak najlepszej strony. Serdecznie zapraszam.

Joanna Leppek

Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Obecnie nauczyciel kontraktowy – na awansie na stopień nauczyciela mianowanego. Ukończyła kursy i szkolenia pozwalające rozbudować i rozszerzyć warsztat pracy z dziećmi, między innymi: kurs integracji sensorycznej, kurs terapii ręki, Logorytmikę, Arteterapię, kurs pozwalający pracować na komunikacji alternatywnej AAC.

Jest osobą uzdolnioną plastycznie dlatego bardzo dużo pracuje z dziećmi właśnie wykonując różne ciekawe i nietypowe prace plastyczne. Jest osobą komunikatywną o pogodnym usposobieniu. Dodatkowo cechuje ją uczciwość, otwartość, pracowitość i sumienność. Jest również osobą pomysłową i kreatywną, a prowadzone dotychczas zajęcia były zawsze wielką atrakcją zarówno dla dzieci jak i innych nauczycieli. Ponadto cechuje ją konsekwencja w działaniu oraz odpowiedzialność w wykonywanej pracy.

W związku z kontynuowaniem awansu zawodowego na kolejny stopień nauczyciel wzbogaca swój warsztat pracy poprzez udział w licznych projektach edukacyjnych, webinarach i szkoleniach np. kreatywna matematyka, zabawy z dzieckiem ze spektrum autyzmu.

Oliwia Walasiewicz

Ukończyła szdjecietudia licencjackie na kierunku pielęgniarstwo. Dzięki ukończeniu studiów podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne oraz oligofrenopedagogika zyskała możliwość pracy z dziećmi. Posiada również tytuł technika terapii zajęciowej, a także ukończyła 3-stopniowy kurs terapii behawioralnej, który pomaga jej na co dzień w pracy z dziećmi. Nieustannie poszerza swoją wiedzę i kompetencje.

Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji, a każdy sukces napędza do działania. Czas prywatny lubi spędzać w gronie rodziny i z dobrą książką.

Kamila Wicińska

Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog.

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Ukończyła także Szkołę Muzyczną I st. w Chełmnie.

Promuję ideę nauki przez zabawę i indywidualne podejście do ucznia, by jak najlepiej wykorzystać jego potencjał i jak najlepiej wspierać go w rozwoju. Cechuje ją wyrozumiałość i cierpliwość, chce aby dzieci czuły się w jej towarzystwie bezpieczne i w pełni akceptowane.

Jest szczęśliwą mamą trójki dzieci. Czas wolny lubi spędzać aktywnie na świeżym powietrzu. Jej pasją jest taniec – od wielu lat należy do zespołu ludowego.

Bożena Redzimska – Siech

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie w której uzyskała tytuł licencjata o specjalności pedagogika rodzinna i opiekuńczo-wychowawcza. Ponadto ukończyła studia drugiego stopnia na WSP TWP w Warszawie o specjalności pedagogika przedszkolna z logopedią. Glottodydaktyk i glottoterapeuta. Zdobyła umiejętności do posługiwania się systemem edukacyjnym i programem opracowanym przez prof. Bronisława Rocławskiego w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli MODEN w Gdańsku. Instruktor jogi dla dzieci. Doświadczenie zawodowe zdobyła w szkole w przedszkolach, w Centrum Pomocy Dziecka i Poradnictwa Rodzinnego – we wszystkich oddziałach wiekowych. Pracę z dziećmi uważa za pasję. Daje jej ogromną radość i satysfakcję , a każdy uśmiech i sukces dziecka motywuje ją do dalszego działania. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla niej bezpieczeństwo dziecka oraz jego rozwój. Nauczyciel Przedszkola Roku miasta Grudziądz w Plebiscycie Edukacyjnym 2023r. Ceni sobie spokój. Bardzo lubi podróżować. O sobie mówi:

„Rób co lubisz , a nie będziesz musiał pracować”

Marlena Horaczek

Jest absolwentką Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej gdzie uzyskała tytuł licencjata o specjalności edukacji wczesnoszkolnej z wychowaniem przedszkolnym. Ponadto ukończyła studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy o specjalności resocjalizacja. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego jako młodszy wychowawca oraz w przedszkolu jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji. Stara się uczestniczyć w różnorodnych szkoleniach aby móc poznać nowe metody oraz techniki, które na co dzień wykorzystuje w swojej pracy. Prywatnie szczęśliwa żona oraz mama.

Magdalena Olszewska

Psycholog specjalizujący się w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Terapeuta poznawczo – behawioralny dzieci i młodzieży. Certyfikowany diagnosta ADOS-2. Trener umiejętności społecznych.
Od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności w obszarze diagnozy oraz terapii dzieci i młodzieży z problemami rozwojowymi, emocjonalnymi, zmagającymi się z chorobami psychicznymi. Wspiera także rodziców w radzeniu sobie
z codziennymi wyzwaniami wychowawczymi oraz pomaga znaleźć rozwiązania mające na celu podniesienie jakości życia dziecka i jego rodziny. Do tej pory współpracowała z licznymi placówkami oświatowymi na terenie Grudziądza, udzielając pomocy terapeutycznej uczniom, prowadząc szkolenia dla nauczycieli oraz rodziców a także w ramach interwencji. W „Niebieskiej Krainie” stara się wspierać nauczycieli, dzieci oraz ich rodziców, mając na uwadze szczególne podopiecznych. Jednocześnie, w dalszym ciągu rozwija swoje umiejętności diagnostyczne i terapeutyczne, pracując
w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Grudziądzu.

Magdalena Kamińska

Ukończyła studia I stopnia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ponadto absolwentka studiów II stopnia w Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy. Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta Integracji Sensorycznej (SI). Wciąż poszerza swoje kompetencje i kwalifikacje biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach dotyczących pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Integracji Sensorycznej, zespołu Aspergera. W swojej pracy ceni sobie nieustanny rozwój i zdobywanie nowych umiejętności. Praca z dziećmi jest nie tylko jej zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami swoich podopiecznych. W wolnym czasie lubi czytać książki a także spędzać czas w gronie rodziny i przyjaciół.

Dorota Lisiak

Certyfikaty ukończenia szkoleń I i II stopnia z zakresu terapii EEG Biofeedback (Ośrodek Kształcenia Medycznego Akson – akredytacja Polskiego Towarzystwa Neurofizjologii Klinicznej). Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej (1989), oligofrenopedagogiki (2002), surdopedagogiki (2007).

Zawodowo pracuje w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Grudziądzu. Zajmuje się głównie diagnozą i terapią dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania (dysleksja). Prowadzi terapię EEG Biofeedback z dziećmi z problemami w nauce objawiającymi się m.in. brakiem koncentracji uwagi, a także z zaburzeniami rozwojowymi: ADD, ADHD, ASD (spektrum autystyczne). Praktykę EEG Biofeedback prowadzi od 2008 roku.

Kamila Dominikowska

Terapeutka integracji sensorycznej. Ukończyła studia licencjackie w Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy o specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Absolwentka KPSW, gdzie uzyskała tytuł magistra dwóch specjalności: pedagogiki rewalidacyjnej – oligofrenopedagogiki oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła również studia podyplomowe w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku na kierunku pedagogika specjalna, o specjalności: edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera oraz studia podyplomowe z matematyki. Posiada tytuł: terapeuty ręki oraz ukończyła kurs integracji sensorycznej, terapii behawioralnej, treningu umiejętności społecznej i treningu zastępowania agresji. Wciąż poszerza swoje kwalifikacje i kompetencje, biorąc udział w licznych szkoleniach, konferencjach, kursach i warsztatach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w szkole podstawowej, w świetlicy opiekuńczo-profilaktycznej i w przedszkolu.

Praca z dziećmi była jej marzeniem od zawsze. Daje jej radość i ogromną satysfakcję. Jest osobą pracowitą, wytrwale i cierpliwie dążącą do osiągnięcia zamierzonych celów. Cieszą ją postępy podopiecznych, nawet te najmniejsze, gdyż małymi krokami dochodzi się do sukcesu. Najchętniej uczy dzieci i prowadzi terapię przez zabawę. Jest miłośniczką gier planszowych. Uważa, że są one wspaniałą alternatywą gier komputerowych i internetu. Prywatnie szczęśliwa mama dwóch synów.

Patrycja Pokornicka

Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania na UMK w Toruniu. Ukończyła kurs Kynoterapia w Bydgoszczy. Prowadzi terapię z udziałem swojego ukochanego psa. Każdy najmniejszy postęp u podopiecznego daje jej wiele satysfakcji.

W wolnej chwili lubi czytać kryminały a także chodzić na długie spacery.